Babykitteniscomin AysennHED biliyorum orayı bakarımda oradakiler biraz seksi değil miydi ya hastane için 😊
AysennHED Babykitteniscomin 😂😂 evet seksi şeyler Cook ama ben alt tarafı uzun üstü sabahlıklı aldım bacım güldürdün beni yaaa 😂😂
Deletedmom327 Didialp nereden ne kadara aldın canım kaç kilosun ve kaç beden aldın bide?bende almayı düşünüyorum ama pahalı geldi bide beden de emin olamadım
Didialp Deletedmom327 magic form diye bi site var ankarada onun bayiliğini yapan bi yerden aldım..ben artık beğenemedim neyse alayım dedim gittim aldım 200 küsürdü..ama içime sindi..ben şuan 68 69 arası gidiyorum 29. Haftamdayım m beden biraz bol oldu l cok büyük gelmişti..ama lcw de filan normal pijamalar L tam oluyor şuan
Zynpctn Ozgee11 bedenine yorumlara bakarak alıyorum genelde m giyiyorum kalıp darsa l alıyorum.aldiklarim kalıbı dar mis l aldım ben
_defnee Babykitteniscomin Lcw dan be pentiden tatlı gecelikler aldım. Dantelli falan o lohusa takımlarını hiç sevmiyorum. Çok ta güzel olmuştu.
Mekamu Babykitteniscomin bence daha çok erken. Son 3 ay zaten kilo alacaksın. Ben 36.haftada sipariş verdim s giyiyordum, geceliği L aldım, pijama takımını M aldım. Yorumları mutlaka kurmak gerekiyor kalıbını anlamak için.
Ipeku Bende bursa durayim bu ara arayis icindeyim suan kilom 59 . 26 haftadayim kac beden almaliyim kk
NurAlya Babykitteniscomin canım ben trendyoldan aldım iki tane Suwen lohusa için gayet güzel 99₺ bi de yine trendyoldal aldım Nicolettanın geceligini aldım oda lohusa emzirme kolaylıgı falanda var oda 54₺ suan ikiside var stokta bak istersen 🙏
Zuzuuuu daisybebek özel bir çabamda olmadı 😂 iştahım hiç açılmadı aşermemde olmadı😊 şuan zaten bebekte fazla yedirmiyor biraz kaçırınca midem çok kötü oluyor 😏
daisybebek Kızlar çok mu yediniz de aldınız yoksa kendiliğinden ne yesen yarar şeklindemi, bende 2,5 aylığım ilk ay abarttım sonra frene bastım ama bundan sonrada dikkat edicem inşallah da evde olmak bi yandan iyi bi yandan ye iç yat off
YagmurZ Ben de trendyoldan gecelik diye arattim siyah incinin cok guzel gecelikleri var onu dugmeli 50 60 tl en fazla