Selaam kızlar 28+4 teyiz şu an yavaştan eksiklerimi tamamlayayım dedim gecelik düşünüyorum doğum ve sonrası için daha rahat geliyo bana, ama lohusa adı altındaki ürünlerden istemiyorum gereksiz pahalı şu an benim için, askılı önü açık bir şey( rahat emzirmek için) düz siyah düşünüyorum ama aradığım gibi bulamadım yahu bide kafam hangi beden alacağımla ilgili çok karıştı şu an 55 kiloyum 3 ay içinde ne kadar kilo alırım karnım ne kadar büyür bilemedim. Xl alsam çuval gibi mi olur acaba normalde de giyebileceğim bir şey olsun diyorum L iyi mi siz ne yaptınız nerelerden aldınız tavsiyelerinize açığım şu an annişler 🐱🖤