Arkadaşlar benim mantığım almadı mantığı alan varsa söylesin . Hastanelerde yardımcı üreme teknikleri tedavileri devam ediyor klomen yazılıyor ,yumurta takibi yapılıyor , aşılama oluyor peki neden sadece tüp bebek tedavisine kısıt getirildi ?? 10 adet dondurulmuş embriyom var ama transfer edilmiyor bu dönemde halbuki en uygun zaman çalışmıyorum bu süreçte güzelce dinlenebilirim vs dondurulmuş embriyo transferinde sadece 2 kez muayene olmak yeterli. Klomen kullanıp yumurta takibi yapan arkadaşlarım 3-4 kere gidiyorlar mantığı nedir bu işin gerçekten merak ediyorum :( en azından dondurulmuş embriyosu olanların transferi olabilsin isterdim üzülüyorum :( o kadar çok bekledim ki bir ay bile kıymetli :( umarım sorum anlaşılabilmiştir kimseye lafım sözüm yok tedavisine devam edebilenlere bol şans diliyorum sadece adeletsiz buldum bu kadar ..