Eee1 ben canım , bana kistik higroma olabilir dediler 6mm ense ödemi vardı. Bunun üzerine cvs yaptırdım. Rabbime sonsuz şükürler olsun temiz geldi. Süreçte o olabilir , bu olabilir, bir sürü olumsuzluk içinde kaldım , yıkıldım doktor hiç iyi konuşmuyordu, gebeliğin devam etmesine bile düşük ihtimal verdiler. Ben şimdi 27. Haftadayım ve ense ödemi geriledi. Kalp organlar normal her şey yolunda çok şükür. Allaha tevekkül ediyorum. Rabbim inşallah sağlıklı sıhhatli kavuşturur. İnanın her şey olacağına varır. Allah inşallah size de bekleyen tüm annelere bebeklerine kavuşmayı nasip eder🙏🙏