Selam kızlar,39+4 teyim.pazartesi günü kontrolüm vardı doktorum,bebeğin kanala baskı yapmaya başladıgını 2-3 güne gelecegini söyledi ama gelen giden yok😐 dün öğlen 15:00 gibi şiddetli sancılarım oldu hemen paniklememek için bekledim 1saat sonra şiddeti azalarak yok oldu.bende doktorumu aramadım tabii öyle olunca.şuan da da hafif adet sancısı gibi sancılarım oluyor ama doğum için yeterli olmadıgını düşünüyorum.Varmı benim gibi olan..gelsin istiyorum artık😍zaman geçmiyor…