Karadalbusra Mrblar bulantilarim cok fazla ne yapsam gecer acayip bulantim var kafami kaldiramiyorum bilgisi olan cvp yazsin lutfen
papatyalarr5 Karadalbusra doktorunuzla bi görüşün ilaç takviyesi önerecektir onun harici tuzlu çubuk , sade soda deneyebilirsin
Fulyag Karadalbusra Sade soda ekşi elma salatalık bana en iyi gelen şeylerdi zencefilli limonlu çay da yatıştırıyor mideyi
Gygur19 Benim doktorumda prilam verdi ama cok kullanmayi tercih etmedim 12.haftamdayim biraz azaldi bulantim seni okadar iyi anliyorumki soda ictinmi onun iyi geldgini duymustum kacinci haftadasn
Karadalbusra papatyalarr5 hic bisey fayda etmiyor cnm kafami kaldiramiyorum hic 5 haftalik daha nasil yapicam
Gygur19 Karadalbusra mutkala soyle doktoruna ilac verecektr mutlaka onu kullanirsin zencefil ve limonl cay yap ic allah yardmcinolsun cok zorr 😔 nedcegimi bilemedim ama doktorlar zencefilin iyi geldgini.soyluyolar deneyeblrsin
papatyalarr5 Karadalbusra 7. Haftamdan itibaren başlamıştı bendede 25. Haftama kadar devam etti zorlu bir süreç çok iyi anlıyorum Rabbim bizlere yardım etsin ara ara hala vuruyor zor ama geçiyor ilaç takviyesi daha rahatlatıcı olacaktır inşallah 🙏🏻🙏🏻
Emineerd 15 haftalığız 6. Haftadan bu yana bulantı devam ediyo ilaç kullansamda 🤦🏻♀️ Allah yardımcın olsun alışıyorsun bi zman sonra 😒