minnakfasulyecim Hatice-02 Cinsiyet kız🌸 25 haftalıkken 1 kiloydu boyunu sormayı unutmuştum, bugün 28 haftalık olduk yarın doktora gidicem 🥰
Aybukeb Ben en son 22 haftalıkken gitmiştim 505 gr dı şuanda 26 haftalığım haftaya gidecem doktora şeker testini de yaptıracam baya oldu görüşmediğim özledim bende
Busimss Hatice-02 hiç bilmiyorum inan gayet normal besleniyorum genetik birşey bence bu babası da yapılı bende öyleyim sanırım oda kemikli olacak ☺️
Aylnnazkls1809 Bende 26+6 haftalıkken gitmiştim kilosunu 1100 gr demişti sizce iyi mi ama bana normal haftana göre bebek 5 gün geri geliyor demişti çok üzülmüştüm
Hatice-02 Aylnnazkls1809 bence çok çok iyi canım maşallah o haftalarda 900 1000 gram arasında olur diye duymuştum
glbyz1998_ Aylnnazkls1809 benim Aylnnazkls1809 canım kilo olarak iyi ama bebeğin gelişimi sadece kiloyla olmuyor kafa ölçümü ve karım çevresi vs ondan demiş olabilir ama 4 5 günün bi önemi yok bol bol meyve ye süy peynir yoğurt tükket normale döner zaten benim de 28 haftada 1100 demişti normal haftasıyla uyumlu demişti somra interneten araştırdım 28 haftada 900 le 1100 kg arası olması gerekiyormuş zaten
Aylnnazkls1809 Hatice-02 gerçekten mi ya doktor onu diyince çok ağlamıştım suan 28+6 haftalığız bazen böyle hareketlerini hissetmiyorum korkuyorum Allahım inşallah sağsalim kucağıma almayı nasip eder :(
dilaracalik29 Hatice-02 kızım olacak inşallah şuanda 27+3 üz. Ama 25+6 da gittiğimizde tam 1 kilo idi boyu da 31 cm idi🤗
Aylnnazkls1809 glbyz1998_ ay ablam içimi rahatlattın vallahi çok düşünüyordum böyle doktora da sormaya çekiniyorum bazen çok teşekkür ederim Allah razı olsun 😍