Msltms benim 2. Hamileliğim ama ilki düşük oldu. Mesela ilkinde hiç böyle akıntım olmadı ama mide bulantısı ile farletmiştim bundada mide bulantısı yoktu ama dediğim gibi kasık, ağrısı ve akıntı çoktu. Her şeyden öte nasip inşallah hayırlısı ile güzel haber alırsın buradan paylaş olur mu merak ediyorum bende inşallah ha milesindir dualarım seninle 🤲