Zeynepbzp normal hayatında hiç tiroid problemi olmayan gebelerde bile bu sorun ortaya çıkabiliyor. Bende zaten vard, ilacıma devam ettim. Çok yüksek ya da düşük olursa bebeğe zararı var malesef. İlaç ise hormon hapı hamilelere hiçbirzararı yok. Doktorunun sana ilaç yazması lazım, dozajını da çıkan değere göre ayarlıyorlar ve sık sık kandeğerini,benimki 4 haftada 1 kontrol ediyorlar.