Kızlar Merhaba, 40+1 haftalık hamileyim hiç bir doğum belirtim yok açılma yok sancı yok. Nolcak böyle doktorum sezaryan olabilir böyle giderse dedi.. Yada suni sancı mı verirler nasıl olur sizce? Böyle olan var mı? Çok korkuyorum sezaryan olmak istemiyorum bana dua edin nolur :(