t-ugba 29+2 yiz bizde. daha dün doktorumla mesajlaştım bebeğin hareketleri konusunda. Benimki çok hareketliydi bi uygulamada aşırı hareketleri için doktora danışın diyordu telaş yaptım . Doktorum 12 saatte 10dan az hareket ederse mutlaka beni ara ve hastaneye gel dedi. Bebeğin hareketlerini sayın bu haftalarda en az 10 kere hareket etmesi gerekiyormuş.