MehtapAhmet cnm doktora gitmek için sıkıntı çıkarmıyorlar. Dün bn sabah iğne için gittim, polisi aradık sorun yok demişlerdi. Akşamda gene sıkıntım oldu, acil gidince polisi bile aramadık bişey olmadı.
Buarada başlarda o tarz kahve tonda bnmde olmuştu. Doktor yerleşme kanamasıda olabilir, vücutta daha önceden kalan kanıda atabilir demişti. Önlem amaçlı progestan vermişti birde.