Merhaba arkadaşlar,
16 günlük anneyim. Kızımın dün geceden bu yana aşırı gaz sancısı var ve tam uykuya dalacağı sırada ağrıdan dolayı çığlıklar içinde kalıyor.
Youtube üzerinde şöyle bir video buldum. Gaz sancısı kesildiğinde bu tarz videolardaki seslerle kızımı sakinleştirebilir miyim? Deneyiminiz var mı?