Merhabalar kan testi yaptırdım çok şükür herhangi bi sorun çıkmadı fakat Nötrofil değerim yüksek çıkmış doktora sorduğumda son zamanlarda enfeksiyon kapmış olabilir misin dedi fakat öyle bi sorun yaşamadım internetten araştırdığımda inanılmaz korktum bakmak istemedim aranızda bu konuda bilgisi olan varsa bana yardımcı olabilir misiniz🙏