Aliye994 140 üstü olunca gebelik şekeri tanısı koyuyorlar, teyit etmek için tekrarlamak istemiştir doktor. Benim 179 çıktığı için 100 grlık yüklemeye gerek duymadı direkt olarak tanı koydu. Diyetle çoğu defa düzeliyor hiç endişelenmeyin, ben diyet yaptım ve değerler normale döndü. Nadir durumlarda düşmediği oluyor o zaman insülin veriyorlar.