anonimiim canım bende alıcaktım ama sonra çok mantıklı yorumlar geldi almadım. Bebek arabası çok alcak ben gidip kendim baktım sorun olmaz dedim ama cevirememen sorun bebek etrafı görmek istiyor bi zaman sonra ve yatış pozisyonu uzun süreliğine iyi değil bi markete gidersin koyarsın tamam ama 2 saatten fazla o pozisyonda durmaması gerek. Bazen tam yatma pozisyonuna gecebilmeli. Ve 1,5 yaşına kadar olur diyorlar ama olmaz maalesef kullananlar en fazla 7-8 ay kullandı ki iri bebekse bu daha az. İçi biraz büyük olsada ayakları bi zamanlar sonra aşağa sarkıcak yine kullanılmayacak. Ben o yüzden lorelli lumina aldım ve iyiki onu tercih ettik 4 yaşına kadar kullanırım