Cns_33 diğer gün yapmadım perşemde akşam üstü 4 de yapmıştım silik çıkmıştı ebe arkdasım yeni döllenme olabilir üçgün sonra tekrar yap dedi pazar sabahıydı gittim nöbetçi eczaneden test aldım testi yaparken ıslanırken daha iki çizgiyle direk çıktı ertesi gün kan testi de yaptırdım kandada çıktı birde sabah yapmak lazım mış testi haberin olsun canım