Kızlar öncelikle hayırlı ramazanlar diliyorum. Dünden itibaren baldır kısımdaki kaslarımdan çektiğimi nasıl anlatsam bilemedim 🤷🏻♀️ bükemiyorum, merdiven inemiyorum ve çok büyük acı çekiyorum. Aranızda bu durumu yaşayan var mı? Çözümü nasıl buldunuz?