40 haftalık oldum ne ağrı Ne sancı Gelmek bilmeyen bebeğim var 🙂
FBetl233 Al benden de o kadar 40+1 olduk 😏 sıkıldım artık hamilelikten
CananMuhammed pazartesiye kadar beklerim Yoksa alırım dedi 🤷♀️
FBetl233 Benim doktorumda 41. Haftaya kadar bekleyelim dedi 😕
CananMuhammed hakkımızda hayırlısı 🙏🏻
Yanlız değilim 🤲
40+2 😂 2 günde bir kontrole başladık bakalım açılma yok ama oynaya oynaya açacaklar galiba, 😂
40+1 yarın başlatacak doğumu doktor beklemek istemedi ,kendi gelecegide yok