F_nur34 Merhabalar yasaktaydın doktora gitmem gerekirse yapmam gereken bir şey var mı bileğiniz var mı aceba. ?
mlsmrtgl F_nur34 hastaneyi bilgilendirin onlar emniyete Bilgi düşüyorlar ya da direk 155 i arayın yardımcı olurlar .
Zehramomm F_nur34 aldığınız randevu telefonunuza sms olarak gelir yolda durdururlarsa onu göstermeniz yeterli bana hastaneden öyle mesaj geldi
Zehramomm F_nur34 aynen normalde zaten ben randevu aldığımda hep mesaj gelir şu gün şu saatte randevunuz vardır diye hastanenizi arayın sizede bilgilendirme mesajı atsınlar
Deleted5544 hastane randevu bilgilerini göndersin, onu polise göstermeniz yeterli. bende yarın o sekilde gidicem