Fatos_kayaa ♥️Kimin adetine kaç gün kaldı ♥️Belirti yaşayan hisseden varmı yada dayanamayıp test yapan ♥️ benim son 4😊
ilyada Fatos_kayaa benim 5 gün kaldı canım bu sabah test yaptım negatif daha da yapmam adeti beklicem negatifi görünce üzülüyor insan ama tutamıyor da kendini işte aman umudu kesince beklemesi daha kolay oluyor 😂
Anne18 Fatos_kayaa benım de son 4 kuzum ayın 14 ünde açık pembe kahverengi lekelenme oldu birde belim cok agrıyor akşamları başkada belirti tok dün test yaptım negatif cıktı 😐😔😐😔😐😔 11 aydır hamile kalmaya çalışıyorum
NurEto Fatos_kayaa benim batlar da karıştı Bi kaç aydır 2 3 gün gecikiyorum bu ay mechul 5i 6 sı 7si artık ne zaman gelirse bu ay da hiç umudum yok zaten doğru düzgün değerlendiremedik de
Fatos_kayaa Anne18 benimde o kahverengi akıntı dışında bütün belirtilerim var bel ağrısı,kasık ağrısı göğüs hassasiyeti tuvalete sık gitme inş♥️
bebegimmm16 Bat 2 mayıs benimde inşallah olur, Allah hepimizin yüzünü güldürsün canım kızlar birbirimize güzel haberler verelim ♥️