Kızlar dün ikili tarama testi için hastaneye gittim . Testi yaptım bugün beni sağlık müdürlüğünden aradılar gittiğim doktorun korona testi pozitif çıkmış. Onun için benimde kendimi 14 gün karantinaya almamı söylediler. Size tavsiyem zorunlu olmadıkça hastaneye gitmeyin bence hem bebeğiniz için hem kendiniz için bende çok endişeleniyorum bebeğim için inşallah bana da bulaşmamıştır dualarınızı bekliyorum🙏☹