Merhaba öncelikle burda olup hamile olan herkesin sağ salim kucağına almayı nasip etsin İNŞALLAH RABBİM hamile olmak isteyenlere de en kısa zaman da nasip etsin İNŞALLAH RABBİM
Ben 36 haftalık hamileyim dün doktor kontrolünde doktorum amniyo sıvının azaldığını söyledi ve idrar tahlilinde de yüksek miktarda iltahap olduğunu söyledi 1.5 aydır idrar yolu enfeksiyonu vardı zaten tedavi olduğum halde geçmedi ne yapabilirim hem suyu arttırmak hemde iltahabi geçirmek için şimdiden çok teşekkür ederim