Durdane19 Meraba anneler ankara şehir hastanesine giden yeni doğum yapmış anneler varmı nasıl oluyor kabul edıyolarmı refakatci birini
Snmdnz Durdane19 orayi bilmiyorum canm ama her hastane icin gecerli olan 1 refakatci kabulu varmis birde dogum oncesi covid testi ypiliyomus galiba
Damlaveminigi Durdane19 merhaba benim arkadaşım yaptı Ankara şehir hastanesinde refakatçi almadılar sezeryan olmasına rağmen çocuğu giydirmek için annesi 5 dk çıkmış yanına o kadar birde nabzı düşük oldu 2 gece kaldı hastanede bildiklerim bunlar 🌸
Zlhb Durdane19 bır yakınım orada doğum yaptı on gun oldu olmadı ama kımseyı almadılar normal doğumdu ondan mı bılemıyorum belkı sezaryende alıyorlardır
Damlaveminigi Durdane19 rabbim yardımcımız olsun inşallah cümlesinin bir an önce feraha çıkalım hayırlı doğumlar size 🌸
Durdane19 Snmdnz bende en son 28 haftalıkken gıttım kuzu 35 ken gel muane yok suan dedı gıttımde dermı banada
Snmdnz Durdane19 valla bilmiyorum canm bende normalde 20sinde gidicektim iste doktorumu aradim konustum 28inde gel gun bericem dedi canm
Durdane19 Snmdnz hangı doktora gıdıyosun canım ben ıstemedım numarasını ıstesem daha takıbım kolay olurdu
Snmdnz Durdane19 istanbuldayim canm ben ozel hastaneye gidiyorum normalde bende numarasini almamistim ama bu virus olayi olunca aldim gidp gelme zor diye