Kızlar merhabalar detaylı ultrasonda rahim agzimin kısa oldugunu ve suyumun da normalin uzerinde oldugunu soylemslerdi. Dr’um seker testi icin dun cagrdi gittim. Ama seker diye gittim(cok sukur normal cktı) ama beni nst’ye bagladılar. Ve hissettigim bi cok hareketin aslında bebek hareketi degil rahim kaslması oldugunu ogrendim. Biraz agrı sizı hissediyordum ama bebekten die cok olumsuz dusunmemistim buyuyor die. Nst sonucunda drum vajinal muayene yaptı. Sana serum takmamiz grekiyor dedi. Serum ve igne yedim
Onun disinda da dupaston verdi, bu hap dusük önleyici ve progestron iceriyor die bliyorum. 15 gun snra tekrar cagrdı bu surede iliski yasakladı. Bunu yasayan ya da bu konuda blgisi olan var mı? 24. Haftadan snra bile bebek düser mi😔
Bu arada cocugun saglıgı konusunda bisi demedi onda cok sukur normal hersey
Rahim kasilmalarım normal değilmis ama🤷♀️ nstde 60a kadar gordum cok mu bu sayı? :(