Fatma477 böyle birşey söylediğinde üzülmek yerine, anne olmak kolay mı diye düşün. Anne oluyorsun, bebeğin için böyle zor bir süreçten geçiyorsun. Eğer eşin farkında değilse de gözüne sok. Bazen erkekler gerçekten fark etmiyor zorlu bir süreçten geçtiğimizi. Cilt lekelerin de doğumdan sonra emin ol azalır hem de bakımını yaptırırsın geçer. Aynaya küsmek yerine de makyaj yapabilirsin. Ben kendimi kötü hissettiğimde yapıyorum, çok da iyi geliyor.