Sonnik Merhaba 37. Haftada olan anneler bebeğinizin boyu kaç cm? Benim bebeğimin 52-53 cm arası çıktı. Doktor eşin ve sen uzunsunuz normal dedı ama endişelendim.Başına böyle bişi gelen var mı?
Nehir66 Sonnik endişelenme canım bende 37 haftalığım kızım 53 cm oda doktor öyle demişti eşim çok uzun boylu bende uzun boyluyum bebeğin uzun olması normal yani anneden babadan alıyor boyunu sonuçta ☺️
defnemila Sonnik Neden endişelendiniz ki ? :) 56-58 cm doğan bebişler var tamamen genetik. 50-52 cm arası benim ki 36+6 dün ki muaynede bakıldı. Babası 1.80 ben 1.70 zaten kısa bir şey beklemiyoruz dedi doktor aksike kısa olursa düşünün dedi :)
Sonnik Zlhb önden gidiyor diyince bayağı endişelendim. İnternette de maksimum 52 53 cm doğum boyu diye okudum oyuzden 😑
Zlhb Sonnik benımkıde hep önde olsun bır sey olmaz uzun uzun evlatlarımız olur☺️ Ömürleri güzel uzun hayırlı olsun ınsallah
Ebru-isil 37 de 51 cm dedi doktor canım ikiniz de uzunsunuz dedi bence senin de normal uzunsanız. Ölçümden ölçüme de farkediyor tabi.
Sonnik Kızlar yanıtlarınız için çok teşekkür ederim 😍🙏🙌 sağlıkla kucağımıza almak nasıp olsun dilerim. Doktorum okadar sık söylüyor ki boyunun uzun olduğunu sonra genetik normal dese de içime her defasında birşey oturuyor sankı 🙈
Nehir66 Sonnik rica ederiz canım 😍bizim doktor da hep der sağolsun😁Sağlıkla doğsun inşallah Bebişlerimiz😍
Sonnik defnemila şuan içim daha rahatladı 😊🌸 evet dediğiniz gibi tamamen genetik olmalı biz de 1.80 ve 1.70 boyundayız, 👍