acelyaorg bende ki pıhtı önceki hamileligimde çok şiddetli kasık ağrısına yol açmıştı. Ama öyle böyle bi ağrı değil. Yani doktora msj atacak kadar basit degil di rahat ol. Onu da usg doppler ile anladilar,tomografi hiç istenmedi. Bunda da ayrıntılı da dedi doktor rahime giden damarların birinde direnç var diye . Ben zaten önlem olarak iğne kullanıyordum basından beri , daha önce yasadigim için . Igneni kullaniyorsan korkma, öyle hop diye atmaz pıhtı 😊