Mizrakgrkm94 Merhaba bende 34+4 haftaligim sag bacagimda uyusma oluyor 2 gündür bide adet sancısı gbii belim ağrıyor sizce normal mi ?
Darkgod 36+3 benim bir haftadır hemen hemen iki baccagimin arası çok ağrıyor adım atamiyorrum o derece zor daym
Anrebasum Darkgod 2 3 gun once benim de oldu ama simdi o agri yok. Baski var sadece. Doktora gittin mi kontrole.ne zaman yapacaklar cati kontrolü
_zehra_ Anrebasum pıhtı oldugu için, normal doğumda ıkınma esnasında ciğere atma ihtimali var. Oyuzden izin verilmiyor
juliet Anrebasum bende 36+3teyim sürekli tuvaletim var gibi hissediyorum ama yok yıldım valla tuvalete gitmekten 😀
Anrebasum juliet 😂😂 o 2 damla da nasil yakıyor insanin canini bir de o tarafi var kitlenip kalıyorum bir anda🙄
Anrebasum Darkgod Benim de onumuzdeki degil diger pazartesi cati kontrolum var gec degildir umarim 😑. Normal ama ağırlaştırıyor iyice insani
acelyaorg _zehra_ peki kan sulandırıcı ipne kullanıyormusunız kullanıyorsanız adı nedir ve doğumdan kaç gün önce bıraktıracak hiç birşey dediler mi
Asu20- Bende 36+3 üm. Ayaktayım sürekli bende daha baskı olmuyor. size doktorunuz ne zaman dedi tahmini doğum tarihinize . Uygulamada son 26görinüyor
Anrebasum Asu20- bana daha soylemedi bir sey. 38+0 da cati kontrolum olacak insallah bakalim. Siz gittiniz mi kontrole yakinda bir sey dedi mi doktor
Kk39 Burcu0609 kemik ağrısı bende de var oturduğum yerden kalkarken yatakta dönerken çok fazla ağrıyor