Yasemin00 Esra_35 şimdilik çok güzel gidiyor canım ufak ufak hazırlıklar yapıyorum artık yormadan kendimi ben 16. Haftada hisettim bebegimi canım sürekli tuvalete gitme ihtiyacıda olmasa süper olucak 😁
[silindi] Esra_35 17. Haftadan beri hissediyorum oğlumu artık hiç durmuyo uyutmuyo bile 😂 bazen çok iyiyim bazende açırı halsizim kuyruk sokumum acayip ağrıyo oturamıyorum yatamıyorum resmen arada nadiren de olsa kasılmalarım oluyo 🤷♀️
mrvky34 Epeydir hissediyorum. Ama vitaminleri biraktim cok istahimi acti. Bide cook halsizim. Evi toparlayacak gucum yok. Cati agrim var 😎