NisaMomy Te23 böğürtlen değilde kırmızı kış meyvesi içiyorum akşamları yatmadan kupayla🤣 ama 6 aydan sora başladım az az içmeye şu an 33w4 üm
elif_2020 Te23 Ben bugün aldım böğürtlen çayını. Yeni öğrendim diyelim. 37+1 deyim günde 2 kez önerildi. 38 de günde 3 kez de içiliyor diye okudum. Ama aslında 34 den sonra başlayabilirmişiz ama geç öğrendim. 🙂 Bakalım bugün içmeye başlayacağım inşâAllah.
Te23 Gul6100 bana doktorum rahim açılması için söyledi doğumu kolaylaştırması açısından 37 den itibaren öneriyolar
Te23 elif_2020 bende 37+1 dün başladım canım günde 3 kez dedi doktorum ama küçük bardakmı yoksa büyük mü sen nasıl içiyosun
Gul6100 Te23 himmm bilmiyordum boyle birsey oldugunu tesekkur ederim bilgilendirdigin icin canim bende 34 haftadayim
elif_2020 Te23 Kaynar suyla 6 dakika demlenmesi gerekiyor yazıyor pakette. 2 tatlı kaşığı kullanıyorsun çaydan. Kupayla için yazıyor canım.