Arkadaşlar geceleyin kaskatıydı göbeğim. Sabah 8 de bir bel ağrısıdır başladı hala geçmedi, şekilden şekle giriyorum adet sancısı gibi. Nişanım veya suyum gelmedi. Deneyimli ve bilgili arkadaşlara soruyorum… NE YAPMALIYIM? Sizce açılma başladı mı yoksa sadece belirti mi? Pilatesle egzersizle idare mi edeyim?