Kızlar dün vajinamda ağrı hissettim ondan öncesinde de bebeğimin hareketlerini aşağıda hissediyordum (19+2 haftalığım) doktora geldim doktor rahim ağzı kısalmış olabilir dedi.. Karından bakınca 3.4 çıkmıştı yatış verdi bu sabah alttan muane ile baktı rahim ağzı katlanmış aslında 4.6 dedi ama detaylı ultrosan da perinotolojiye gönderiyorum orda da bi bakılsın dedi. Var mı başına gelen?