Sibelgokhan tamamen herkesin zevkine kendi düşüncesine kalmış bana göre gerek yok mesela 😊 hatta şöyle diyim kayınvalidem heves etmiş zamanında bu takımı almış koymuş sandığa atleti kilodu vs e benim kızım da ağustos bebeği olucak bende sade şeylere bayılırım bu da böyle sade hoş olunca çok hoşuma gitti ben bunu vermeyi düşünüyorum giydirsinler diye altına minik Bi çorap bu renklere uygun veyahut düz beyaz eldiven tamamdır, battaniyelerini de alıyoruz yavaştan böyle pembe tonlu bir şey oldu da bitti bana göre her şeyin takım olmasına gerek yok ❤️ bu arada fotoğrafda baya büyük çıktı boyutu ama 0-1 ay minnacık🥰
https://hizliresim.com/Ifd7jU