Ummuhanjeso Ben de haftaya annemlerin yanına gideceğim, eşim benim yanıma geçici görevle gelmişti bu yıl tayini çıkmadı ben yeni atandığım için, şimdi geçici görevi bitti eski görev yerine dönecek ben de gideceğim onunla yalnız kalamam, bir sorun çıkarmazlar diye düşünüyorum, doktor raporu alan varmış ama seyahat edebilir diye, bi valiliğe sorup ona göre alacağım ben de gerekirse