busegonel Hanimlar merhaba. Bu seker yuklemesi saglik ocaklarinda yapiliyor mu ? Bilgisi olan yazarsa sevinirim :)
Tuos2306 busegonel valla şuan durum nedir bilmiyorum ama biz hastanede yaptırmıştık. Eczaneden içeceği alıyorsun ve içiyorsun. Kan ölçümlerini gittiğimiz hastanede yaptırmıştık. Sağlık ocaklarından bilgim yok. Bende durayım burda lazım olur 😀
gktgmng busegonel ben iki gün önce sağlık ocağında yaptırdım, önce aç karınla kan alıyorlar açlık şekeri için, sonra eczaneden aldığın glikozu içiyorsun 1 saat sonra tokluk şekeri için kan alıyorlar, bu kadar.
busegonel Doktorum yapilmiyor dedi ama bende burda yapildigina dair bilgiler okuyunca bi soriyim dedim 🤗 saglik ocagini aradim bugun ama acmadilar. Hastanede ucreti ne peki