Kızlar sabah namazından sonra eşim ve ben iki garip rüya gördük.eşim kanalizasyona düştüğünü gördü.ben uyanıktım bana anlattı.Allah allah dedik hayır olsun.ben ondan sonra uyudum.bende eve giren bi kedi gördüm.kapı pencere de kapalı,nerden girdi bu kedi diyorum.evde bi kedimiz zaten var.bunu napcm diyorum.peşindne gidip çıkarcam güya.karışık renkli bi kedi.sonra bi tane daha gördüm sanki hayal meyal.daha küçük bi kedi.bi yandan içim el vermiyor atmaya.ama atmak için uğraştığını hatırlıyorum.hayır olur inşallah🤲🏽İnternetten baktım ya çok kötü ya iyi tabirler var.siz nasıl yorumluyorsunuz? Bebekle ilgisi olabilir mi?