fat19ma97 Arkadaşlar 12haftalık hamileyim şimdi kendime sandviç yaptım eşimle ayran koymuş eşim çok az iki yudum içtim bi baktım üstü. Bozuk gibi geldi bozulmuş şimdi içime korku düştü biley olurmu diye iki yudumdan bişey olur mu
Ilknur911 fat19ma97 Bi kere bende bozuk bişey yemiştim dışardan sürekli kustum attım merak etme bişey olsa kusmaya başlardın
GldnUysll fat19ma97 korkma canim bende bozuk sütü farkina varmadan fondip yapip icmistim cok sukur bsy olmadi bol su tüketmeye çalış ki idrarla at vücudundan
Ebii Yediklerine içtiklerine dikkat et, ben gıda zehirlenmesi yaşadım bu şekilde zaten hemen 2-3 saatte ateş kusma yapıyor