Deletedmom316 Kizlar geçen ay da boyle 18 19 daydi yumurtlamam o ay tutmadi yine deniyorum yarina filanda çatlar Allahin izniyle
dilekgi123 Deletedmom316 evet yumurtlama sabah testini yenile bence biraz soluk gibi olursa yumurtan catlamis oluyo diye biliyorum
Nasippp Deletedmom316 evt canım yumurtlama değerlendirin güzelce bu gece başlasın mesai 😂 yarın çatlar muhakkak değerlendirin.
Deletedmom316 Nasippp teşekkurler canim Yarin ÇAtlar Allahin izniyle bu arada ters gibi çiban çıktı çeneme tüm sinir sistemimi mahf ediyor acisina dayanamiyorum bu 4 cusu k Doktoro bile gitdim ilaç maz yazdi 1 2 ay geçti yine çiktı🤦♀️🤦♀️
Nasippp Deletedmom316 geçmiş olsun canım okuttur kendini istersen belki nazardan da çıkar bilmiyorum. İlaç bile zor etki ettiyse
Deletedmom316 Nasippp 😥 Annemdede vlenmeden once cok cıkmış kanını deyismiermi ne iyleşmiş eger 1 de cikarsa artik buna dur demek lazim
Deletedmom316 Deletedmom191 tamamdır canim zaten ilk t cizgisi çikti inanirmisin ilk defa boyle gordum ilk t cikti sonra control çizgisi çikti