nursenakaynak01 Nagehan_7500 duru granul le 30 derecede 15 dakika programinda yikadim daha dün yikadim kuruttum şimdi utulrnmeyi bekliyorlar
hulyatkknt Nagehan_7500 duru granulle 60 da yıkadım 🤣 şimdi bakınca yüksek ayarda yıkamışım ama ne olur ne olmaz dedim. Kıyafetlere de bişi olmadı şükür 🤣