_mrv ben bu takımın beyazını aldım ve kullanıyorum açıkçası kendi pijamalarım küçük geldiğini için. Çekme vs olmadı malı falan da iyi iz vs yapmadı. Normal de bende suwen in ürünlerini kullanıyorum ama nedense bu pijama takımı biraz tüylenme yaptı. O neden Kaynaklandı onu anlamış değilim.🤷♀️ Gecelik ve sabahlığını da almıştım. Onu kullanacağım artık hastanede