Merhaba. 11+4 günlük ikiz gebeyim. Daha önce 6 haftalık Bi düşüğüm oldu. Doktorum bu gebelikte progestan verdi günde 3 defa vajinal. Hiç Bi sıkıntım yoktu 2 defa kullanmaya başla dedi dün gece bi anda aşırı yoğun kanamam oldu. Doktora gittik kalp atışları duyuluyor rahminin içinde gayet iyiler dedi. Progestanın iğnesini yaptı sabahları da yapılıyor. Ağrım yok denecek kadar az fakat cok kücük parça gibi şeyler görüyorum az da olsa. Korkuyorum yine de acaba aynı durumu yaşayıp atlatan var mı 😔