Nurgul_01 Mrv0623 benimde 1.5 ay geçti gitmedim. Haftaya gideceğim neredeyse 2 ay olacak. Korkuyorum. Sezaryene gün verir mi acaba 33 haftalık olacağım haftaya.
Mrv0623 Nurgul_01 sezeryan için erken değil mi ya ben hastahanedeyken bi bayanın son haftadında çocuk dönmüşdü
Maviss Bende 40+1 olacam carsamba gunu gidicem en son 36 haftalikken gitmistim artik alirlarmi doguma suni ile yoska sanci ile bilemiyorum dua edin kizlar bana
Maviss Bende 40+1 olacam carsamba gunu gidicem en son 36 haftalikken gitmistim artik alirlarmi doguma suni ile yoska sanci ile bilemiyorum dua edin kizlar bana
yaseminligunler Bende çarşamba günü cebeci fakülteye gidicem 5 hafta önce gitmiştim en son ne durumda oralar şuan hiç bilmiyorum