Busekayapt sen yine doktoruna danış ama şöyle ki, geçtiğimiz hafta arkadaşım oldu çatı muayenesi, doktor iki parmağını içer baya baya ittirmiş yani hemen öyle yakın yere bakmamış 🤷♀️ İnternetten bi bak istersen açılma nerde başlar nasıl hissedilir. Haftan da gayet iyi, inşallah biraz daha kalır yavrun 🥰