EsraOzsusam Kızlar sonunda bende aldım bebeğimi kucağıma. Darısı tüm bekleyenlerin basına. Sonra dogum hikayemi paylaşacağım. ❤️❤️ 39+2 spinal sezeryan ile oldu:)
Mlsblnsy EsraOzsusam ahahaha ben bugün yazınca bugun sandım ama oda sayılır tabi ki bende bekledim belki bugüne supriz yapar diye ama daha ses yok valla 😁
Ays2204 EsraOzsusam sağlıkla büyüt oğluşunu inşallah 🙏 Benim de 22 Nisan doğumlu oğlum 🥰 Kuzum hastaneyi çok merak ediyorum bilgi verir misin en yakın doğum yapan sensin şu anda
Ays2204 EsraOzsusam peki doğum ücreti ne kadar ben de randevu aldım cuma gidicem nasipse Aygün hanıma