Aysen2709 Sezaryen doğum olunca süt hemen gelir mi bilen var mı yoksa yanımda hangi marka mama götürmeliyim 🤔
M-o-r-58 Aysen2709 grlir inşallah kişiye göre değişiyor. Bazılarında hemen geliyor bazılarında biraz sürüyor. Emzirdikçe gelecek sonuçta mamaya güvenirseniz sütünüzün gelmesini geciktirirsiniz
UraSsmom Aysen2709 Ben de sezeryan olucam ama mama götürmüycem. Çok zor durumda kalırsam eşim gider alır 2 dk iş hastane kapısında bekleyecek zaten çıkana kadar
zeyzey95 Aysen2709 3 gün falan gelmeyebiliyormuş. Ama tavsiyem Google dan eds emzirme yöntemi araştır mama versen bile o şekilde ver meme reddi yaşamazsın hem emzirmiş olursun
Selinbugra Aysen2709 merhaba benim gelmişti e bebekten humana çayı almıştım doğumdan bi hafta önceye kadar içmeye başlamıştım sütüm çok iyiydi çocuğum iki yaşında ve hala emiyor☺️
Yldrmbytkn Kbrmrt57 merhaba kaçıncı haftada başlamak gerekiyor bu içecekleri tuketmeye bilginiz var mi ?
Kbrmrt57 Yldrmbytkn merhaba doğumdan 1 2 gün önce kadar içtiklerini söylemişlerdi kompostoyu her zaman tüketebilirsiniz bnce
Yldrmbytkn Kbrmrt57 kompostoyu yapiyorum evde normal meyve suyu almiyorum onu içiyoruz zaten o zaman devam edeyim diğer içecekleri de doğuma yakın kullanayim madem sağol canim