Ceremayel iremurat Benimde sürekli top gibi oluo ama benim 32. Haftalarda başlamıştı. Top gibi olmaya. Doktor 1 saat içinde 3-4 kere normal demişti.
Pinaryyim iremurat canım doktorum 4 5 dakıka aralıklarla toplanıyorsa acil durum hmeen gel demişti Dogum belirtisi demişti
Ceremayel iremurat Rica ederim🙏🏻 Bir de pozisyon değiştirdiğiniz de düzeliyor. Ayaktaysanız oturun gibi 😉
iremurat Pinaryyim sanki o kadar kisa araliklarla degil ama sirt üstü yatinca oluyo bakalim yarın cati muayenesi var zaten ilk defa😓
Pinaryyim iremurat 39 haftalıkkenmi çatı muaynesi için cagırdı canım beni 35haftalıkken gelceksin dedi cok erken geldi bana korkuyorm gitmeye.
iremurat Pinaryyim evet bana daha hic cati muayenesi yapmadi gecen hafta gittim haftaya salı gel açılmanada bakalim.dedi senin neden okadar erken ki
efsunkar Ben de 39+3 üm akşamları ve geceleri çok olıyor yalancı kasılmalar deniyor bu toplanmaya eğer düzenliyse doğuma işarettir ama hiç düzenli olmadı 😬