Akduygu Urfada öğretmenim. Erzincanlıyım. Ailem memlekette. Erzincanda mı doğum yapsam diye düşünüyorum. Doğuma yakın giderim diye düşünüyorum. Nerede doğum yaptınız ya da yapacaksınız? Memnun kaldınız mı? Lütfen yardımcı olun 🌸
Suledonmez2906 Akduygu bizde eşimin işi gereği burdayız😇 bende neona inanç beye gidiyorum memnunum 28+3 üz doğumuda ondan yapıcam inşallah 👼🏻
Akduygu Dmr123 Merhaba 😊 hangi doktora gidiyorsunuz? Hastaneden memnun musunuz? Birde doğum ücreti ne kadar bilginiz var mı? Teşekkürler..
Suig00 Akduygu merhaba. Doktorum mehmet yılmaz. Daha 12 haftalığım hiç fiyat sormadım 😊 doğumum yakın değil diye. Pazartesi kontrole gidicem sorarım
Dmr123 Akduygu hastaneden de doktorum inanç beyden de memnunum şimdilik yolunda hersey ama henüz fiyat sormadım hiç ☺️
Suig00 DiplomaliEvHanimi ayyy gözünüz aydınn ben bir kaç kere görmüştüm sizin yazılarınızı Allah isteyen herkese nasip etsin ❤️ Akduygu
Suledonmez2906 Akduygu bin ile binbeşyüz arası duyum almıştım bende canım ama bilmiyorum yanıltmak istemem 🤷♀️
Suig00 Akduygu sordum fiyatı. Eğer takipli hastaysanız. En az iki kere neonda muayene olduysanız 1650. Diğer türlü 1950 sezeryanda normalde bu fiyat
Akduygu Suig00 çok teşekkür ederim 😊 ben urfada yaşıyorum sadece doğuma ailemin yanına gidersem orada doğum yapacağım. Çok tedirginim o yüzden. Hastaneyi doktorları bilmiyorum hiç. Kadın doktorda yok sanırım..
_Honeybee_ Suig00 ben sorduğumda hem normal hemde sezeryanın 1500tl olduğunu sadece prenses doğumda +1000 lira ödendiğini söylediler