Merhaba hanımlar çok şükür bende doğum hikayemi yazabiliyorum sonunda 21 aylık bir oğlum var ve 39+5 de 14 nisan saat 12:35 de ikinci oğlumu kucağıma aldım. İlk doğumum normal olmuştu bu da normal ilerliyordu ki doğum olarak ilkiyle çok benzerdi salı günü sabah tuhaf bir hisle uyandım bir duş alayım en iyisi dedim ve duştan çıktığımda suyumun geldiğini fark ettim hemen atıştırmalık kahvaltı yapıp çıktık yola hastane yakındı eşimle yürüyerek gittik hatta doğum 5 kattaydı merdiveni de yürüyerek çıktım ama ilk doğumda pek iyi şeyler yaşamadığım için doğumhanenin önüne gelip durdum içeri girmek istemiyorum falan moduna girdim bir de sancım olmasına rağmen doğumhanenin önüne gelince sancı gitti daha çok korktum 🤣🤣🤣neyse en son eşim hadi hadi dedi girdik içeriye muayene oldum sancı var 3cm açıklık doğum başlamış dendi saat 10 buçuk civarı yatışım yapıldı lavman yapıldı suni sancı takıldı ama 5 10 dk kadar verildi ve kapandı çünkü kendi sancım yeterli gelmişti o yüzden vermediler neyse sonra tabi saate falan bakmadım hiç sancım çoğalmaya başladı o sıra eşime masaj yaptırdım belime hatta biraz fazla yaptırmışım etim ezilmişti 🤣🤣🤣en son nstye bağlandım 7 cm açıklık vardı o sıra rahim yumuşaması için ilaç yapıldı damardan ve dayanamadığım sancılar geldi epidural istiyorum dedim hemen yapıldı ve o an sancılar kesildi epidural yapıldıktan sonra tahmini yarım saat sürer doğum dediler ve o sırada doktora haber verildi hemen de geldi zaten toplamda 4 ıkınmada kucağıma aldım yavrumu çok şükür bu arada kesi atmadı doktorum ama bebiş son anda yırttı minik minik 3 dikişin var dedi zaten hiç hissetmedim epidural olduğu için sonra eşini de çıkardı tabi bu arada oğlumu doğar doğmaz kucağıma verdi ilkinde bunu yaşayamamıştım çok değişik bir histi Rabbim her kadına nasip etsin şimdi 9 günlük oldu ama malesefki kolunda kırık çıktı doğum anında hiç bişey yoktu zor bir doğum da olmadı ama böyle bir sorun çıktı inşallah çabuk atlatırız kilo olarak da 3100 gr doğdu boyuna 50cm yazmışlar ama dünki kontrolde 49 cm geldi yanlış ölçtüler sanırım 🤣🤣velhasıl kelamm çok güzel bir doğum oldu epidural muhteşem bişeydi 😍😍 sorularınız olursa seve seve cevaplayabilirim 😍😍😍