Merhaba sevgili anne adaylari, detayli usg yaptirdim ve plasentam anterior yani on duvarada cıktı. Bu da bebegin hareketlerini hissetmeme engel oluyor pek hissetmiyorum 21+2 deyiz. Bu durumda olan varmi daha sonra arkaya geçebiliyormus bebek biraz daha büyüyünce hissedebildiniz mi ?